Şikayet Yönetim Politikası
Viennalife olarak çözüm odaklı yaklaşımımız, şeffaf ve kaliteli hizmet anlayışımızla her zaman müşteri deneyimini yukarı taşımayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimizin geri bildirimlerini hizmet kalitemizin geliştirilmesi açısından bir fırsat olarak görüyoruz. Müşteri şikayetlerini ilgili mevzuat kapsamında yönetiyoruz.
Şikayetler Nasıl Çözümlenir?
Satış Aşaması, Sunulan Hizmet Kalitesi, Uygulama Kuralları, Ürünler, Finansal Getiri ve Kişisel Verilerin Korunması
vb. konularda tarafımıza iletilen şikayetler, "Müşteri Şikayet Yönetimi Prosedürümüz" kapsamında incelenerek müşterilerimize en kısa süre içinde
dönüş sağlanır.
Şikayetler Nasıl İletilir?
- Hafta içi 08:00 - 18:00 saatleri arasında 0850 222 0 312 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
- Formu doldurabilirsiniz.
Mesajınız başarılı bir şekilde gönderilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.
Mesajınız gönderilirken bir hata meydana geldi. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.