Şikayet Politikası

Şikayet Yönetim Politikası

Viennalife olarak çözüm odaklı yaklaşımımız, şeffaf ve kaliteli hizmet anlayışımızla her zaman müşteri deneyimini yukarı taşımayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimizin geri bildirimlerini hizmet kalitemizin geliştirilmesi açısından bir fırsat olarak görüyoruz. Müşteri şikayetlerini ilgili mevzuat kapsamında yönetiyoruz.

Şikayetler Nasıl Çözümlenir?

Satış Aşaması, Sunulan Hizmet Kalitesi, Uygulama Kuralları, Ürünler, Finansal Getiri ve Kişisel Verilerin Korunması vb. konularda tarafımıza iletilen şikayetler, "Müşteri Şikayet Yönetimi Prosedürümüz" kapsamında incelenerek müşterilerimize en kısa süre içinde dönüş sağlanır.

Şikayetler Nasıl İletilir?

  • Hafta içi 08:00 - 18:00 saatleri arasında 0850 222 0 312 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
  • Formu doldurabilirsiniz.

Şikayet Formu

* Doldurulması gereklidir.