Performans Yönetimi

Performans Yönetimi

Performans Yönetim Sistemi ile tüm çalışanlarımızın sergiledikleri performans, şeffaf olarak değerlendirilerek, sürekli geri bildirim verilmesi şeklinde yürütülmekte, kişisel ve kurumsal gelişim alanları belirlenmektedir.

Performans değerlendirmeleri hem satış hem de idari kadro çalışanlarımız için “yetkinlik” ve “iş sonuçları” başlıkları altında ayrı takip edilmektedir. Yetkinliğe bağlı performans sonuçları eğitim, gelişim alanlarının belirlenmesinde ve kariyer yönetiminde, iş sonuçlarına bağlı performans ise idari kadrolarda yıllık performans primi, satış kadrolarında aylık ödül / komisyon sistemini etkilemektedir.

İdari Kadro Performans Yönetimi

İdari kadrolarımız için yetkinliğe dayalı performans değerlendirme yılda 2 defa olmak üzere gerçekleştirilir. Çalışanın kendisinin ve Yöneticisinin değerlendirmesine bağlı olarak yürütülen sürecin sonunda geri bildirim toplantıları ile güçlü olduğu ve geliştirilmesi gereken alanlar belirlenir. Aynı zamanda çalışanın yetkinlikleri kariyer yönetimi kapsamında bir üst kademeye geçişlerine temel oluşturur.

İş sonuçlarının ölçüldüğü performans değerlendirme yılda 1 defa olmak üzere yıllık bazda ölçülebilir hedeflere göre hazırlanmış olan karneler aracılığı ile yürütülür. Şirketin stratejik ana hedefleri kapsamında her yıl kişiler ve bölümler bazında hazırlanan karnelerin sonuçları yıllık bonus primi hesaplaması için kullanılır.

Satış Kadrosu Performans Yönetimi

Satış kadromuz için yetkinliğe dayalı performans değerlendirme yılda 4 kez olmak üzere gerçekleştirilir. Yetkinlik performans değerlendirmesinden alınan sonuçlar eğitim programlarının oluşturulmasında ve kariyer yollarının belirlenmesinde kullanılır.

Üretime bağlı performans sonuçları kişisel karneler ile aylık olarak değerlendirilir. Aylık hedef gerçekleştirmeye bağlı olarak alınan sonuçlar ödül/komisyon ödemeleri için temel oluşturur. İlgili sonuçlar aynı zamanda bir üst unvana geçiş için yapılan değerlendirmede de kullanılır.